1.  Olen Tiia

2. asun olkijoella

3. perheeseeni kuuluu; isä, äiti, veli sekä kaksi koiraa

4. Olen yli 170cm pitkä

5. seurustelen

6.  unelmoin mallin työstä

7. omistan ruskeat, pitkät, kiharat hiukset..

8. ..ja vihaan niitä

9. Olen tyttö :>

10. Löydät minut ii2 nimimerkillä tiiA``

11. en harrasta mitään

12. mutta rakastan luistelua

13. Huoneeni on aina  sotkuinen

14. Minulla ei ole yhtä parasta kaveria

15. en voisi elää ilman ystäviäni

16. koska en osaa tehdä mitään yksin

17. vittuunnun todella helposti..

18...jakiroilen :)

19. tykkään hymiöistä

20. ja rakastan ruokaa

21. ja suklaata

22. tappelen äitini kanssa usein

23. ja sanon hänelle usein pahasti vaikka en tarkoittaisi sitä.

24. cybershopista saa parhaat vaatteet

25. en paljon koskaan ole sairas

26. vihaan kouluni opettajia

27. ja useimpia oppilaitakin

28. luulen, että kukaan ei koskaan lue tätä blogia

29. Messengerini kuvassa on justin bieber

30. ja meseni annan jos joku kysyy

31. vihaan asioiden toistamista kahdesti

32. enkä myöskään pidä odottelusta..

33. ..vaan minun pitäisi koko ajan olla liikkeessä.

34. rakastan musiikkia

35. varsinkin rappia

36. mutta en silti kuuntele sitä paljoa

37. sormessani on valtava syylä

38. olen horoskooppimerkiltäni kaksonen

39. ja vietän syntymäpäivääni 7.6

40. en pärjää koulussa hyvin

41. en osaa laskea ollenkaan

42. pärjään vain englannissa

43. vihaan liikuntaa

44. haluaisin asua Jeboulandiassa

45. olen tutustunut netissä mahtaviin ihmisiin

46. ja olen yrittänyt nähdä heitä

47. esim. lähden ensiviikolla helsinkiin tapaamaan hyvää ystävääni

48. ja odotan sitä innolla mutta..

49. .. pelkään että hyydyn ja olen hiljaa

50. toivottavasti opitte minusta nyt jotain 88)))